Sunday, May 8, 2011

SELAMAT HARI MAK !

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakaatuh .. HAHA ! amacam ? alim dak aku hari neh ? HAHA ! ouke , berbalek pada title tuu . dah tengok kan ? "SELAMAT HARI MAK" .. HAHA ! aku tadak ibu , aku ad mak so aku wish SELAMAT HARI MAK laa . HAHA ! hng ad ? hmm , ouke . aku nak ucap SELAMAT HARI IBU , MAK , MUMMY , MAMA , UMMI n mcm2 lgi laa utok sume IBU , MAK , MUMMY , MAMA , UMMI n ap2 lgi laa panggilan mpa2 sume dekat mak2 mpa yng ad kat dunia neh . ouke . aku nak tny , mpa bgi pa kat mak mpa sempena HARI MAK neh ? HAHA ! aku ta bgi ap2 pon . tadak duet laa , aku juz nak bgi mak aku bahagia . ttao bule ka dakk . hehe . ouke , nak tgk dak pic mak aku dak ? nak ? sat sat 



HA ! neh laa PUAN ROZIAN RAMLI merangkap mak kepada aku . HAHA ! cantek kan ? mcm aku (agak perasan .. ignore jaa ayat neh) . HAHAHA ! ouke ouke . aku nak study pulakk . esok examm . ARGHHH ! ta sukaaa ! tapa laa . byee ! 

No comments:

Post a Comment