Saturday, April 23, 2011

senamrobik !

hey hey u u , sehat dak ? hmm , nak dgar aku membebel dak ? nak kan , nak kan ? yeah ! jum jum , kelmaren , 23/4/2011 . ad senamrobik kat skowla .. seqonok ! aku tak besenam ponn . juz gelak tengok orngg besenam ! yeah :D . HAHA ! tyme smpy kat skowla tuuu , orngg sume dah beratoq dah so aku pon cepat2 laa masok padang . then , tokwan yngg nak ajaq kmy tu datang ( jap g aku tunjok pic dea ea ? ) . ouke ouke , then , dea buad mcm2 r senaman . aku pon dah tak hingat :D .. then , bila dah abez , dea buad poco2 pulak , huhu . tyme dah abez cikgu2 bgi towel , lap lap muka ap sume , cikgu bgi nasik pulak .. bgoz laa kan ? tyme tuu mmg perot dah bunyi macam2 dah .. huhu . lpaz mkn tu , cikgu2 buad cabutan bertuah . aku tak dpt pon . nadia dpt laa , dea dpt kipas . huhu . lawak ~ tpi seronok pa kan ? at least , dpt jugak , aku neh ? hampehh ~ kak su dpt jugak , dea dpt basikal . kaler pink . huhu . tpi chantek , pink muda :D . then balek . ouke r , meh aku tunjok gmbaq pulak :D


aishah :D


geng yng dok kat tengah2 tu r yngg kmy tengah gadoh neh , femes r mpa masok blog aku ! :P


muka penat :D


HA ! neh laa nadia :D


tokwan neh yng ajaq kmy . HAHA ! tokwan neh TERBAEK !


tyme besenam , spa yng masok tuu , soe r nowh :D


umai :D


neh yana :D

ouke r , suda penat . soe r nowh , pic aku tadak . hehe . ouke ouke . bubye !

No comments:

Post a Comment