PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, April 7, 2011

yeah ! SUKA !

weh wehhh , semalam aku ponteng skoWla lagik .. ikodd mak aku p kl .. suka sangad cuz p skoWla sehari jaaa :) then aku dpt benda yang mmg aku nak sangad .. tao ka ap ? ttao kan ? ouke ouke , mehh nak tunjok ..


HA ! neh laa yang aku dapat .. sedap ! FEBERET ~ HAHA ! spa suka jugak ? SILA ANGKAT KAKI ANDA ! HAHA ! gila suda , tpi tyme kat mcD tuu , aku ngntox .. ya laa , byang kan , hari khamis tuu bangun pukoi 4 . 30 then tak tidoq2 lagikk tyme dalam qeta .. sumpah laa , nak bukak mata pon susah .. HAHA ! tak penah2 aku bangun awai cam tuu , almaklum laa ~ skoWla petang .. HAHA ! *hamboeh , asyikkk gelak ja dari tadi , tao laa suka pon kan ?* (: .. ouke ! aku baru bangun tidoq SO aku nak p merantau cari mkn dlurw tao .. papai ! nty ad cerita , aku cerita lagik tao ! MUAHXX !

No comments:

Post a Comment