Monday, April 11, 2011

HAHA ~ lawak ~

hyep hyep ! korang cam na ? sehat ke tak ? kalau tak sehat , p jumpak dokte cepat2 yee :) .. ouke ouke .. jum dengar aku cerita .. hari neh aku tak p sekolah .. omwork aku tak siap :D (pelajar bertamadun bak kata si TAUFIQ neh) .. HUHU ! then mak aku bawak aku p klinik jugak , nak tao sebab ap ? hmm , bdn aku naik bjik2 ap tah .. gatai kodd ! GRR ~ tak suka ! hmm , then aku pon ikodd laa mak aku p PEKAN CINA yng dekat2 dgn PEKAN RABU tu laa . tao dak ? tak tao ? tak pa tak pa .. t tao la tuu .. HAHA ! hmm , aku p sana sebab mak aku nak p beli termos pa tak tao so aku pon ikodd la .. then aku tengok apek neh .. ya Allah ! tobat pengotoq apek tuu .. aku geli ! bulu ketiak panjang bejelaa (agak loqlaq/pengotor) .. HAHA ! actually , aku bukan nak tengok pon tpi TERtengok .. HAHA ! aku tyme tuu , tekejut teruz lari dok dekat mak aku .. tobat aku cering dah tyme tuu , HAHA ! nak gelak , dalam kedai so terpaksa laa tahan mulod takod tergelak .. BAHAHAHAHAHAHAHA ! ha ! puaeh aeh gelak .. penat , saket perot nehh .. dah dah , aku tak lqat dah .. bubye ! luv u all !

2 comments: